2x Toyota Auris zoals je hem nog nooit zag
Speciaal voor de SEMA-beurs in Las Vegas
Kledingmerken Illest en Crooks & Castles kregen beide 14.000 euro om een Toyota Auris aan te pakken. Dit is het resultaat.
De Toyota Auris gaat in Amerika door het leven als de Scion iM. Het merk Scion moet een jongere doelgroep aanspreken. En een beurs als SEMA past perfect in die werkbeleving. Daarom riep het Japanse merk de hulp in van de hippe kledingmerken Illest en Crooks & Castles om hun visie te geven op de iM.
Crooks & Castles Scion iM
Crooks & Castles greep de kans aan om de Scion iM te voorzien van een wide bodykit en luchtvering. Het interieur kreeg een rolkooi, omwikkeld met wit leer. De witte honingraatwielen zijn speciaal gemaakt voor deze Scion.
Illest Scion iM
Illest liet zich inspireren door de Japanse autocultuur. De VIP-stijl laat zich kenmerken door grote wielen en weinig bodemspeling. De carrosserie liet het kledingmerk ongemoeid.