Bezoek Autosalon Parijs verder gedaald
Bezoek de beurs hier digitaal
Het bezoek van de Autosalon van Parijs is dit jaar gedaald ten opzichte van de editie van twee jaar geleden. De autobeurs trok 1.066.439 bezoekers: een daling van 14 procent. Met meer dan een miljoen bezoekers kijkt de organisatie desalniettemin positief uit naar de editie van 2018.
Online te bezoeken
Tijdens de Autosalon van Parijs waren meer dan 140 noviteiten te zien. Volgens de organisatie een toename van 35 procent in vergelijking met 2014. Nieuw dit jaar was dat bezoekers de beursvloer ook online konden bezoeken dankzij 360-graden technologie. Ongeveer 60.000 mensen hebben hier gebruik van gemaakt. De ‘online show’ blijft nog enkele weken online.
Vive le Mondial 2018
De organisatie besluit het officiële persbericht over de bezoekersaantallen met de zin ‘Vive le Mondial 2018’. Met reden overigens, want in 2018 viert de Autosalon van Parijs zijn 120-jarige bestaan.
LEES OOK: Primeurs Autosalon van Parijs 2016.