Thor Hammer-lichtunits voor de Volvo V40
V40, V40 R-Design en de V40 Cross Country opgefrist
Volvo’s bestverkochte model in Europa, de V40, is volgens de Zweden toe aan een cosmetische opfrisbeurt. Volvo pakt direct de hele V40-serie aan. Dat betekent dat het uiterlijk van de V40, V40 R-Design en de V40 Cross Country is opgefrist.
Belangrijke kenmerken van de facelift zijn de gewijzigde bumpers, de nieuwe grille en de koplampen met T-vormige led-verlichting. Deze zogeheten Thor Hammer-lichtunits kennen we al van de XC90, V90 en S90. Een ander herkenningspunt is het vernieuwde Volvo-embleem dat zijn intrede deed op de XC90.
“De zogeheten Thor Hammer-lichtunits kennen we al van de V90, S90 en XC90”
[parallex-1]
Vijf nieuwe kleuren
De Zweedse autofabrikant grijpt de facelift aan om direct vijf nieuwe exterieurkleuren toe te voegen, waaronder Bursting Blue, Mussel Blue, Luminous Sand, Amazon Blue en Denim Blue. Ook start Volvo de levering van nieuwe exterieurpakketten, vernieuwde interieurkleuren en acht nieuwe wieldesigns. De Volvo On Call smartphone app ondersteunt in het vervolg devices zoals Apple Watch, Android Wear en smartphones met Microsoft 10. Een andere noviteit van Volvo On Call is de integratie van een persoonlijke agenda waarmee afspraaklocaties direct in het navigatiesysteem worden geladen.
[gallerij-1]
[parallex-2]