Een auto betalen met YouTube-views? Het kan!
Kost op z'n minst 589.900 views
Anno 2017 is er heel veel mogelijk. Dus ook het betalen van een nieuwe auto met YouTube-views, hoe raar dat ook mag klinken.
Een auto of accessoire betalen met views
We moeten bij Opel zijn die deze bijzondere stunt op poten heeft gezet. Het idee: Wie vanaf 24 april een bijzondere, spraakmakende video van zijn of haar proefrit in een Opel op YouTube plaatst, kan een nieuwe Opel afrekenen met de views die erdoor gegenereerd worden. Ook is er – met beduidend minder views – een aantal accessoires te verdienen.
LEES OOK: Duurste nieuwe auto ooit afgeleverd in Nederland – VIDEO
De prijzen, euh, views
En wat moet dat dan allemaal kosten? Nou, Opel vraagt voor de Opel Karl Rocks Online Edition op z’n minst 589.900 views. Een Opel Corsa 3-deurs Online Edition kost weer 739.600 views en voor een Opel Astra 5-deurs Online Edition zijn 922.800 views noodzakelijk. Accessoires afrekenen kan ook, zoals een Little Adam loopauto voor de kleintjes (5.160 views), een Opel-dakkoffer (24.200 views) en een iPad-houder (3.000 views).
Zes producten
Let op: Opel stelt de auto’s en de genoemde accessoires maar één keer ter beschikking. De actie loopt tot en met 30 juni aanstaande of wanneer de zes producten verkocht zijn. Hier meer info.