Kia viert 25-jarig jubileum in Nederland op bijzondere wijze
"Op je 25ste sta je midden in het leven."
Feest! Of zoals ze in Korea zeggen: Pati! Kia is 25 jaar actief op de Nederlandse markt. Het merk viert dit met de campagne ‘The Power of 25’.
Bijzondere leeftijd
25 jaar is in de ogen van Kia een bijzondere leeftijd. “Op je 25ste sta je midden in het leven”, zegt Maaike Aarts, Manager Communications & PR van Kia. “’The Power of 25’ noemen wij dat. Je bent oud genoeg om de juiste keuzes te maken en jong genoeg om de wereld te willen veroveren. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar krachtige verhalen die dit gevoel omarmen en voor progressie en individualiteit staan. Een mentaliteit die volledig past bij het merk.”
Kia-ambassadeurs
Om stil te staan bij 25 jaar Kia in Nederland, geeft het merk de komende tijd films uit. De eerste is al verschenen, waarin Kia-ambassadeurs Johnny de Mol of Jacco Eltingh in gesprek gaan met een bijzondere gesprekspartner. In de eerste video spreekt Johnny de Mol met de Iraanse Akram Beiramvand (56), die op haar 25ste in de gevangenis zat omdat zij vocht voor mensenrechten in Iran. In de video’s wordt teruggeblikt op het 25ste levensjaar en staat de vraag ‘wat zou je jezelf willen vertellen toen je 25 was?’ centraal. Het vervoer: een Kia Stinger.