![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse sedan met een geel kenteken staat geparkeerd aan de kant van een landelijke weg, omgeven door weelderige groene velden en schilderachtige huizen op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0064-640x480.jpg)
Autotest – Mercedes-Benz C 200 mild-hybride (2021)
Hoe goed is de nieuwe generatie C-Klasse?
![]() |
Door Bart Oostvogels. Mede-hoofdredacteur AutoRAI.nl en MotorRAI.nl. In de wieg gelegd als automotive journalist. Een échte nieuwsjager en liefhebber van auto’s én motoren. Hoe lichter, hoe beter! Als het maar wielen heeft. |
![AutoRAI.nl logo](https://autorai.nl/wp-content/themes/autorainl/src/img/logo-autorai-nl.png)
Meer dan ooit is de C-Klasse een baby-S. Niet alleen om te zien, maar ook om mee te rijden. De nieuwe Mercedes-Benz C-Klasse zet op alle fronten grote stappen.
C-Klasse ongekend populair
Wist je dat de C-Klasse het afgelopen decennium het bestverkochte model van Mercedes-Benz was? Van de vorige generatie C-Klasse zijn er sinds de introductie in 2014 meer dan 2,5 miljoen Limousines en Estates verkocht. Al met al leverde Mercedes-Benz sinds 1982 meer dan 10,5 miljoen C-Klasse modellen af.
China op kop
China is sinds 2016 de grootste afzetmarkt voor de C-Klasse Limousine. Daarnaast waren de Verenigde Staten, Duitsland en Groot-Brittannië de afgelopen tien jaar de grootste afzetmarkten voor de C-Klasse Limousine en Estate. Overigens betreft het bij twee op de drie verkochte C-Klasse modellen in Duitsland een Estate.
Mercedes-Benz C-Klasse weer wat gegroeid
Met een lengte van 4.751 mm en een breedte van 1.820 mm zijn de Limousine en Estate aanzienlijk groter dan hun voorgangers. De wielbasis is met 25 mm toegenomen tot 2.865 mm. Zowel de voor- als achterpassagiers profiteren van de grotere buitenmaten. Dankzij de tot 35 mm grotere knieruimte achterin worden de ritten voor de achterpassagiers nog aangenamer.
Ingetogen? Welnee!
En hoewel dit exemplaar in Obsidiaanzwart misschien wat ingetogen oogt, valt hij toch op in het verkeer. Het is niet normaal hoeveel mensen hun nek omdraaien voor deze C-Klasse. Een teken dat Mercedes-Benz een sterk ontwerp heeft neergezet.
Achterasbesturing
Optioneel levert Mercedes-Benz achterasbesturing op de nieuwe C-Klasse. De stuuruitslag op de achteras bedraagt 2,5°. Hierdoor wordt de draaicirkel met 43 cm verkleind tot 10,64 m. Bij snelheden onder de 60 km/u sturen de achterwielen in tegengestelde richting van de voorwielen – en tot 2,5° ten opzichte van de hoek van de vooras tijdens het parkeren.
Prestaties C 200 mild-hybride
De 1.550 kilogram zware Mercedes-Benz C 200 mild-hybride, met geïntegreerde startdynamo, met een extra vermogen tot 15 kW en een extra koppel van 200 Nm. De C 200 heeft een 1,5-liter viercilinder turbobenzinemotor met 204 pk en 300 Nm aan koppel. In 7,3 seconden naar 100 km/u en een topsnelheid van 246 km/u. Mag 1.800 kilogram geremd trekken.
Actieradius van dik 1.100 kilometer!
Bijzonder is de actieradius. Dankzij een 66 liter benzinetank met 7 liter reserve zijn afstanden tot dik 1.100 kilometer te halen op een volle tank. Rijden met 105 km/u op de snelweg resulteert in een verbruik van 1 op 20. Verbruik op papier bedraagt 6,6 l/100 km, maar wij hebben 6,3 l/100 km gehaald. Schakelen doe je met een 9G-Tronic automaat, supercomfortabel en toch ook lekker vlot met schakelen.
Andere motorvarianten van C-Klasse
Uiteraard levert Mercedes-Benz nog veel meer motorvarianten, zoals een C 180 met 170 pk, een C 300 met 258 pk en diverse diesels, zoals C 200 d met 163 pk, een C 220 d met 200 pk en een C 300 d met 265 pk. Er volgt ook een plug-in hybride, eentje met een systeemvermogen van 313 pk en 550 Nm. De accu heeft een totale capaciteit van 25,4 kWh, goed voor een elektrische actieradius tot circa 100 km. Vooralsnog levert Mercedes-Benz alleen nog viercilinders.
Altijd mild-hybride
Alle motorvarianten hebben mild-hybride ondersteuning in de vorm van een geïntegreerde startdynamo, ISG. Het ISG-systeem maakt gebruik van een 48V-boordsysteem dat zorgt voor functies als zeilen, boosten of energierecuperatie en maakt een brandstofbesparing mogelijk. De motoren starten daardoor ook zeer snel en comfortabel.
Interieur nieuwe C-Klasse
Het interieur toont grote overeenkomsten met de S-Klasse, ook qua afwerking. Ook hier dus fraaie materialen en een overvloed aan displays. Het bestuurderscompartiment is standaard voorzien van een 12,3 inch (31,2 cm) lcd-display met hoge resolutie. Het staat vrij en lijkt te zweven voor het vleugelprofiel en het grote sierdeel. Hiermee onderscheidt het bestuurdersdisplay zich van de traditionele cockpit met klassieke ronde instrumenten.
De toenemende mate van digitalisering is ook duidelijk te zien in het centrale display: de voertuigfuncties kunnen worden bediend via het hoogwaardige touchscreen. Het staande formaat biedt aanzienlijke voordelen, vooral voor navigatie. Het touchscreen lijkt net als het sierdeel boven het dashboard te zweven. Net als het dashboard is het display enigszins op de bestuurder gericht. Het centrale display heeft standaard een diameter van 11,9 inch (30,2 cm).
MBUX tweede generatie
Na de introductie in de S-Klasse start de nieuwe C-Klasse al met de tweede generatie MBUX, een voortreffelijk systeem met haarscherpe graphics. Kinderlijk eenvoudig in de bediening en alle functies laten zich eenvoudig vinden. Ook fijn: draadloze ondersteuning van Apple CarPlay en Android Auto.
Around view monitor
Bijzonder te spreken zijn we over de around view monitor waarbij je al swipend de omgeving rondom de auto kunt verkennen. Het lijkt net een computerspel. Superhandig is de verkeerslichtmonitor waarbij je niet met gebogen nek onder de raamstijl hoeft door te kijken om het stoplicht te zien. Je kijkt gewoon op het centrale display om daar te zien wanneer de lichten op groen springen. En over groen, oranje en rood gesproken: sfeerverlichting heeft de C-Klasse ook. Er is keuze uit diverse kleuren zodat er voor elke mood een kleurtje is.
Displays aanpasbaar
Het uiterlijk van de displays kan worden aangepast met drie weergavestijlen (subtiel, sportief, klassiek) en drie modi (navigatie, assistentie, service). In de stijl ‘Klassiek’ wordt de bestuurder verwelkomd met een vertrouwde displayomgeving. Het beproefde display met twee kokers en wisselende inhoud daartussen toont alle informatie die relevant is voor de bestuurder. Standje ‘Sportief’ wordt gedomineerd door de kleur rood. In de ‘Subtiel’-stijl wordt de inhoud gereduceerd tot het essentiële.
Hey Mercedes
De spraakassistent ‘Hey Mercedes’ is beter in staat tot dialoog en leren door online services in de Mercedes me-app te activeren. Bovendien kunnen bepaalde acties ook zonder het activeringswoord ‘Hey Mercedes’ worden uitgevoerd. Daartoe behoort bijvoorbeeld het aannemen van een telefoongesprek. Hey Mercedes is ook in staat om de inzittenden aan hun stem te herkennen. Daarnaast is koppeling met een Smart Home ook mogelijk. Kun je even dubbelchecken of je alle lichten wel uitgeschakeld hebt of even controleren of er iemand thuis is.
Over-the-air-updates
De software wordt altijd up-to-date gehouden via over-the-air-updates. Zodra er een nieuwe update van Mercedes-Benz beschikbaar is, verschijnt er een melding in MBUX. De update wordt op de achtergrond gedownload en geïnstalleerd. De gebruiker moet dan opnieuw expliciet akkoord gaan met de activering ervan. Op deze manier is de auto altijd up-to-date. Ook functies die nog niet eens zijn uitgevonden, kunnen door middel van OTA-updates in reeds verkochte auto’s worden geïnstalleerd.
Prijzen C-Klasse
Dan krijg je van ons nog even de prijzen. Rijden kan vanaf 48.280 euro in de C 180. De door ons gereden C 200 Launch Edition Luxury Line start bij 52.669 euro en heeft natuurlijk de nodige opties, zoals een panorama-schuifdak (2.141 euro), een voortreffelijk Burmester 3D surround sound systeem (1.222 euro) en een Premium-pakket (3.630 euro). Samen met wat andere opties moet deze testauto 63.700 euro kosten. Dieselen kan overigens vanaf 53.005 euro met de C 200 d.
Conclusie test Mercedes-Benz C-Klasse
De nieuwe Mercedes-Benz C-Klasse is op alle fronten next level. De door ons gereden Luxury Line legt de nadruk absoluut op comfort. Wie meer sportiviteit en een minder soft onderstel wenst, is aangewezen op de AMG Line of echte AMG’s. De C 200 Luxury Line is in ieder geval een geweldige kilometervreter waarin je volledig tot rust komt. Die hoofdletter C in de naam C-Klasse staat wat ons betreft voor ‘comfortkoning’, helemaal in het D-segment.
![Close-up van de voorkant van een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met een gele Europese kentekenplaat "L-723-JV", geparkeerd op een geplaveide ondergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0062-640x480.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met Nederlands kenteken L-723-JV staat geparkeerd op een geplaveid pad, omgeven door groen en een kerk op de achtergrond onder een gedeeltelijk bewolkte hemel.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0060-360x270.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met Nederlands kenteken L-723-JV staat geparkeerd op een geplaveide oprit naast een huis met een tuingedeelte en bomen op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0059-360x270.jpg)
![Een slanke zwarte sedan uit de C-Klasse staat geparkeerd op een geplaveide oprit omgeven door levendig groen gebladerte en heggen.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0058-640x480.jpg)
![Close-up van de grille en het logo van een Mercedes-Benz C-Klasse met Nederlands kenteken, buiten geparkeerd op een zonnige dag.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-009-360x270.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse auto met Nederlands kenteken "L-723-JV" staat geparkeerd in een geplaveide straat, omgeven door groen en een bakstenen gebouw op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0056-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz E 200 staat geparkeerd op een geplaveid pad in een schilderachtige woonwijk, met charmante bakstenen huizen op de achtergrond. Dit elegante voertuig, vaak vergeleken met de C-Klasse vanwege zijn luxe en prestaties, voegt een sfeer van verfijning toe aan de serene buurt.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0055-640x480.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse 200 staat geparkeerd op een geplaveide weg bij een houten huis met groen op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0054-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz C-Klasse staat geparkeerd op een geplaveide oprit voor een charmant huis en tuin. Op het kenteken van de auto staat L-723-JV, wat een vleugje verfijning toevoegt aan de schilderachtige omgeving.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0053-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met Nederlands kenteken L-723-JV staat geparkeerd op een geplaveide oprit nabij een rustiek gebouw in een weelderige, groene buitenomgeving.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0050-640x480.jpg)
![Close-up van een zwarte Mercedes Benz C-Klasse geparkeerd op een geplaveide weg met groene planten die de voorkant gedeeltelijk bedekken. De auto heeft een Europees kenteken.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0049-360x270.jpg)
![Een zwarte luxe C-Klasse sedan met kenteken L-723-JV staat geparkeerd voor een bakstenen huis met groene hagen en een pannendak.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0046-360x270.jpg)
![Close-up van de linkervoorzijde van een zwarte auto uit de C-Klasse, inclusief de koplamp en de gestroomlijnde lichtmetalen velgen, geparkeerd op een stenen oprit voor een woongebouw met een heg.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0045-640x480.jpg)
![Zwarte Mercedes-Benz C-Klasse sedan geparkeerd op een stenen oprit voor een huis met een pannendak en verzorgde heggen.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0043-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte C-Klasse sedan staat geparkeerd op een stenen oprit voor een charmant bakstenen gebouw met een pannendak, omgeven door weelderig groen. De auto beschikt over een Europees kenteken.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0042-360x270.jpg)
![Close-up van de voorkant van een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met een geel Europees kenteken met de tekst "523-JV", geparkeerd op een verhard oppervlak nabij een grasveld.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-008-640x480.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz C-Klasse sedan staat geparkeerd in een geplaveide straat in een woonwijk, met met bomen omzoomde paden en een charmant bakstenen huis op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0040-360x270.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse staat geparkeerd in een geplaveide straat naast een heg en een rood bakstenen gebouw. Op het kenteken van de auto staat "L-723-JV.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0041-360x270.jpg)
![Een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met de motorkap open en de motor zichtbaar, staat geparkeerd op een verhard oppervlak naast een grasveld.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0039-640x480.jpg)
![Close-up van de motorruimte van een auto met de motorkap open, met een Mercedes-Benz-logo op de motorkap, specifiek van een C-Klasse-model.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0038-360x270.jpg)
![Close-up van de hoofdsteun van een bruinleren C-Klasse autostoel, met uitzicht op een zijraam met buiten een wazig graslandschap.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0037-360x270.jpg)
![Close-up van het plafondgedeelte van een auto uit de C-Klasse met een strak, gebogen ontwerp met ingebouwde verlichting en een achteruitkijkspiegel eronder.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0036-640x480.jpg)
![Autodashboard met een navigatiescherm in de gestroomlijnde C-Klasse, ventilatieopeningen erboven en klimaatregelaars eronder. Het scherm toont een kaartweergave met de route gemarkeerd. Stuurwiel en een deel van het dashboard zichtbaar.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0035-360x270.jpg)
![Weergave van een autodashboard met een stuur met het Mercedes-Benz-logo, een digitaal display en diverse bedieningsknoppen, kenmerkend voor het strakke ontwerp van de C-Klasse.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0034-360x270.jpg)
![Close-up van een C-Klasse-stuur met bedieningsknoppen aan de linkerkant, met een wazig touchscreen op het dashboard op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0032-640x480.jpg)
![Close-up van het interieur van een C-Klasse auto, met de nadruk op een stuur met een multifunctioneel bedieningspaneel aan de rechterkant, met verschillende instellingen en een bruin en zwart dashboard op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0031-360x270.jpg)
![Close-up van het infotainmentsysteem van een C-Klasse met een aangepast rijmodusmenu met een autoafbeelding en verschillende instelopties.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0030-360x270.jpg)
![Het autodashboard van de C-Klasse is voorzien van een touchscreen-display met een interface voor selectie van de rijmodus, een "Motor Start/Stop"-knop aan de linkerkant en ventilatieopeningen boven het scherm.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0029-640x480.jpg)
![Close-up van het infotainmentscherm van een C-Klasse met het menu voor comfortinstellingen van de auto, met opties voor de modi Eco, Comfort en Sport. De ventilatieopeningen van het dashboard en de start-/stopknop van de motor zijn ook zichtbaar.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0028-360x270.jpg)
![Close-up van een C-Klasse auto-infotainmentsysteem met een voertuiginstellingenmenu. Het scherm toont opties voor de rijmodi met de aanduiding Eco, Comfort en Sport, naast temperatuurregelaars en een motorstartknop.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0027-360x270.jpg)
![Close-up van het dashboard van een C-Klasse-auto met een ronde 'Motor Start/Stop'-knop, ventilatieopeningen met metalen rand, een deel van een aanraakscherm en getextureerde panelen met blauwe accentverlichting.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0026-640x480.jpg)
![Close-up van de middenconsole van een C-Klasse auto met een bekleding van koolstofvezel, een strak metalen accent en een oranje leren armsteun.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0024-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met Nederlands kenteken staat buiten op een verhard terrein onder een bewolkte hemel geparkeerd.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-004-360x270.jpg)
![Close-up van de middenconsole van een C-Klasse-auto met een touchscreen-display boven een rij knoppen, inclusief pictogrammen voor de dynamische modus, parkeersensoren, rijbaanassistent en alarmlichten. De koolstofvezelbekleding is zichtbaar.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0023-640x480.jpg)
![Close-up van een autodashboard en ventilatierooster in de C-Klasse. Het dashboard heeft een strak zwart en grijs ontwerp met oranje stiksels en een geïntegreerd metallic accent. Het luchtrooster heeft een ronde vorm met een chromen rand.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0022-360x270.jpg)
![Close-up van het dashboard van een auto uit de C-Klasse, met een combinatie van zwarte en oranje materialen, met een ronde ventilatieopening, een zijspiegel zichtbaar door het raam en groen aan de buitenkant.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0021-360x270.jpg)
![Close-up van drie ronde ventilatieopeningen op het dashboard van een moderne C-Klasse-auto, met gedeeltelijke weergave van het infotainmentscherm eronder.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0020-640x480.jpg)
![Binnenaanzicht van een luxe auto uit de C-Klasse met een leren stuur, digitale displays en lederen stoelen. Een groot centraal touchscreen en drie ronde ventilatieopeningen sieren het dashboard.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0019-360x270.jpg)
![Binnenaanzicht van een C-Klasse met een stuur met Mercedes-Benz-logo, een digitaal display en een strak dashboardontwerp met zilveren en zwarte accenten.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0018-360x270.jpg)
![Close-up van de achterkant van een C-Klasse, met elegante ventilatieopeningen voor de airconditioning en een handig klein opbergvak tussen de voorstoelen.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0017-640x480.jpg)
![De afbeelding toont de achterbank van een auto uit de C-Klasse, bekleed met bruin leer, waarbij elke plek is voorzien van een veiligheidsgordel. De stoelen zien er schoon en goed onderhouden uit.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0016-360x270.jpg)
![Achterbank van een C-Klasse auto met bruin lederen bekleding en zwarte veiligheidsgordels.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0015-360x270.jpg)
![Interieur van een C-Klasse-auto met bruin lederen stoelen, met het passagiersgedeelte achterin en de achterkant van de voorstoelen, met ventilatiebedieningen in de middenconsole.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0014-640x480.jpg)
![Een open kofferbak van de C-Klasse onthult neergeklapte achterbanken, waardoor er meer laadruimte ontstaat. Het interieur is voorzien van zwarte en bruine bekleding met zicht op de voorconsole en het dashboard.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0013-360x270.jpg)
![De achterkant van een strakke zwarte C-Klasse-auto met een "C200"-badge is afgebeeld. Het voertuig beschikt over rode achterlichten en een zichtbaar kenteken.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0012-360x270.jpg)
![Op een landelijke weg staat een zwarte Mercedes-Benz C-Klasse met geel Europees kenteken geparkeerd, omringd door pittoreske velden en bomen op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-003-640x480.jpg)
![Close-up van de deurklink van een C-Klasse-auto op een donkergekleurd voertuig, die de omgeving weerspiegelt, inclusief gras en bestrating.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0011-360x270.jpg)
![Close-up van de zijspiegel en de voordeur van een zwarte C-Klasse, met wazig buitenlandschap op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-0010-360x270.jpg)
![Close-up van een C-Klasse autokoplamp met strakke, heldere lenzen en LED-verlichtingsdetails. De achtergrond toont een licht bewolkte hemel.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-007-640x480.jpg)
![Close-up van de linkervoorkant van een glanzend zwarte C-Klasse-auto, met de koplamp, de grille en de lichtmetalen velg met een meerspaaks ontwerp. De auto staat geparkeerd op een verharde ondergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-006-360x270.jpg)
![Een strakke zwarte Mercedes-Benz C-Klasse sedan geparkeerd op een verhard terrein met groene velden en een paar gebouwen op de achtergrond.](https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/08/Mercedes-Benz-C-Klasse-C-200-review-Test-video-2021-FOTO-005-360x270.jpg)