Mitsubishi-dealers krijgen compleet nieuwe uitstraling
Nieuwe corporate identity voor wereldwijd dealernetwerk
Bij Mitsubishi Motors staat de komende jaren veel te gebeuren. Het Japanse merk is sinds kort lid van de alliantie Renault-Nissan en er zijn allerlei nieuwe (elektrische) modellen aangekondigd die aanzienlijk meer klanten naar de showroom moeten lokken. Een nieuwe start kun je het wel noemen. Om het plaatje compleet te maken, krijgen alle dealervestigingen ook nog een complete make-over.
Hoogwaardige sfeer
De nieuwe corporate identity (uniforme uitsraling) van Mitsubishi geldt voor alle dealervestigingen in de wereld. De circa 5.000 showrooms worden stapsgewijs voorzien van een nieuw ontwerp voor de binnen- en buitenzijde.
De nieuwe showroomstijl zorgt naar eigen zeggen voor een hoogwaardigere sfeer en een betere klantervaring. De nieuwe showrooms worden gekenmerkt door zwarte, witte en grijze kleurenschema’s met rode strepen. Binnen wordt extra aandacht gegeven aan de presentatie van de modellen, waaronder de Lancer die mogelijk terugkeert als crossover.
LEES OOK: Autotest – Mitsubishi Eclipse Cross