Lamborghini Aventador SVJ Roadster Xago Edition: hebben!
Ad Personam-studio nu ook virtueel
Lamborghini heeft een eigen personalisatie-afdeling in Sant’Agata Bolognese, genaamd Ad Personam. Maar niet iedereen heeft nu de mogelijkheid om af te reizen naar Italië om een auto samen te stellen. Om die reden introduceert Lamborghini een digitale variant van Ad Personam. Ter introductie van die digitale personalisatiestudio introduceert Lamborghini de Aventador SVJ Roadster Xago Edition.
Consultatiegesprek
Klanten kunnen vanaf juli 2020 een consultatiegesprek van ongeveer 2 uur boeken via de lokale dealer. Ze krijgen dan op afstand – via een videogesprek – hulp met het samenstellen van de droomauto. Aan de andere kant van de lijn zit het team van Ad Personam klaar om adviezen te geven en om bepaalde kleuren en materialen te laten zien. Het consultatiegesprek wordt afgerond met een voorstel voor de klant, inclusief uitgebreide computertekeningen en materiaalsamples.
Aventador SVJ Xago
Ter introductie van het nieuwe Ad Personam-onderdeel kondigt Lamborghini deze Aventador SVJ Xago special edition aan, gelimiteerd op slechts tien exemplaren en gereserveerd voor klanten die hun Aventador SVJ virtueel laten samenstellen.
Saturnus
De Xago-variant is geïnspireerd door de zeshoekige wolkvormen op de noordpool op de planeet Saturnus en de kracht van de zeshoek in de natuur. Vandaar het ‘hexagonita’-thema in het Lamborghini-ontwerp. Kenmerken zijn een speciale lak met zilvereffect en diverse hoogglans zwarte elementen.
Personaliseren populair
Automobili Lamborghini lanceerde het Ad Personam personaliseringsprogramma in 2013 en opende in 2016 de Ad Personam studio. Nu wordt meer dan 50 procent van alle Lamborghini-modellen die van de productielijn rollen voorzien van op z’n minst Ad Personam-detail. Vooral in de Verenigde Staten, Azië en in het Verenigd Koninkrijk personaliseren mensen erop los.