Update voor snoepwinkels Bugatti en Bentley
Nieuwe corporate identity in showrooms Bugatti en Bentley in Leusden
Bugatti Leusden en Bentley Leusden, onderdeel van importeur Pon, hebben hun showrooms volledig vernieuwd. Voor de autoliefhebbers en kopers van de exclusieve auto’s van deze merken zijn het echte snoepwinkels.
Bugatti heeft voor alle showrooms een nieuw concept bedacht. In de Verenigde Staten zijn er al showrooms met de nieuwe corporate identity. Bugatti Leusden is de eerste showroom in Europa waar de nieuwe look and feel is toegepast. Wereldwijd heeft Bugatti nu 27 vestigingen in 13 landen. Alle dealers ondergaan een update.
Bugatti Chiron
De showroom in Leusden is tijdig gereed voor de komst van de Veyron-opvolger Chiron die op de Autosalon van Genève zijn debuut beleeft. In Nederland zijn zelfs al meer dan acht orders getekend voor deze meer dan 2 miljoen euro kostende hypercar.
Bugatti-topman Stefan Brungs is trots op Nederland: “Enkele van onze meest trouwe klanten wonen in Nederland. Ik wil onze partner Pon graag bedanken voor de grote betrokkenheid bij en investering in ons merk”, zei hij tijdens de officiële opening van de vernieuwde Bugatti-showroom.
Ter gelegenheid hiervan was de spectaculaire Vision Gran Turismo aanwezig , waarop de Chiron is geïnspireerd. In totaal bouwt Bugatti 500 stuks van de Chiron.
Bentley
De populariteit van Bentley in Nederland neemt toe. Reden voor een opfrisbeurt van de showroom in Leusden. De verbouwing duurde vijf maanden, maar de showroom voldoet nu wel aan de eisen die Bentley stelt aan alle dealers. In de showroom staan zowel nieuwe als gebruikte exemplaren opgesteld. Tijdens de officiële opening was eveneens de nieuwe SUV Bentayga aanwezig; de eerste in Nederland. Bentley heeft in het Conservatorium Hotel in het centrum van Amsterdam nog een verkooppunt, alleen zijn daar fysiek geen auto’s aanwezig. Bovendien voldoet die locatie al aan de laatste showroomeisen van Bentley.