Citroen Berlingo van
2018 - ...
Citroen Berlingo van 2018 Blue HDi 100 S&S
Alles wat je moet weten over de Citroen Berlingo van 2018 Blue HDi 100 S&S
Private lease
Particulier
Citroen C1 1.0vti feel 53kW
€ 159,00 incl. BTW

€ 159,00 incl. BTW
Looptijd
60 maanden
Kilometerage
Kilometers
5.000 p/j
Operational lease
Zakelijk
Citroen C1 1.0vti live 53kW
€ 220,00 excl. BTW

€ 220,00 excl. BTW
Looptijd
60 maanden
Kilometerage
Kilometers
15.000 p/j
Shortlease
Zakelijk
Citroen C1 1.0vti feel 53kW
€ 320,00 excl. BTW

€ 320,00 excl. BTW
Looptijd
3 maanden
Kilometerage
Kilometers
10.000 p/j
Beknopte specificaties Citroen Berlingo van 2018 Blue HDi 100 S&S
Carrosserietype | 4-drs. bestelbus |
Aandrijving | voorwielen |
Transmissie | 5MT |
Verbr. gecomb. | 4,2 l/100km |
Massa leeg | 1.307 kg |
L x B x H | 4.403 x 1.848 x 1.796 mm |
Inh. bag. ruimte. | n.b |
Euro NCAP | 4 sterren |
Max. vermogen | 73 kW (100 pk) |
Max. koppel | 254 Nm |
Acc. 0-100 km/u | 12,3 s |
Topsnelheid | 160 km/u |



Specificaties Citroen Berlingo van 2018 Blue HDi 100 S&S
Algemeen
Transmissie | 5MT |
Carrosserietype | 4-drs. bestelbus |
Euro NCAP | 4 sterren |
Marktintroductie | september 2018 |
Laatste facelift | n.v.t. |
Garantie | 2 jaar |
Vanafprijs | € 14.990 |
Bijzonderheden | De Berlingo Van heeft een afwijkende voorkant t.o.v. de personenuitvoering en lijkt meer op de Peugeot Partner. |
Techniek
Motortype | diesel, 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1.560 cm³ |
Max. vermogen | 73 kW (100 pk) |
Bij | 3.750 tpm |
Max. koppel | 254 Nm |
Bij | 1.750 tpm |
Aandrijving | voorwielen |
Remmen v/a | gev. schijven/schijven |
Draaicirkel | 10,8 m |
Vermogensrange | 55 tot 96 pk |
Afmetingen en gewichten
Bandenmaat | 195/65 R15 |
L x B x H | 4.403 x 1.848 x 1.796 mm |
Wielbasis | 2.785 mm |
Massa leeg | 1.307 kg |
Max. aanh. gew. | 1.200 kg |
Tankinhoud | 60 l |
Laadruimte | 3,8 m3 |
Laadlengte | 1.817 mm |
Laadvermogen | 650 tot 1.000 kg |
Verbruik
Verbr. gecomb. | 4,2 l/100km |
CO₂-emissie | 109 g/km |
Prestaties
Acc. 0-100 km/u | 12,3 s |
Topsnelheid | 160 km/u |